2015. január 13., kedd

Bejelenteni valók...

Nem hittem volna, hogy valaha bekövetkezik ez a pillanat... azt már észrevehettétek, hogy az elmúlt fél évben igen ritkán, igen rövid részekkel jöttem. Nem véletlenül. És nagyon sajnálom ha ezzel bárkit elszomorítottam, és azt is, hogy ezekkel a húzásaimmal nem egy olvasómat elvesztettem.
De az a gond, hogy - előre szólok, hülyen fog hangzani, amit mondani fogok! - vagy túl depis vagy túl happy voltam ehhez a bloghoz. Így, nulla ihlettel pedig elég nehéz blogot írni... azt a néhány fejezetet a végén is alig tudtam kipaszírozni magamból.
Mind ezek miatt most bejelentem, hogy előre nem látható ideig szünetel a blog! Nagyon sajnálom! :'(

VIGYÁZAT, ÖNREKLÁM!!

Addig is olvassátok el másik fantasi blogomat (Moonlit love), vagy az 1D fanfictionunkat, amit együtt írunk barátnőmmel (Two Life, One Direction)!!
További jó olvasást és blogolást! ;)
Xoxo, Hanih ♡

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése